Присакар В. Формування національної самосвідомості засобами усної народної творчості при вивченні історії України в загальноосвітній школі / В. Присакар // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 89-99. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.З'ясовано умови формування національної самосвідомості учнів загальноосвітніх шкіл засобами використання усної народної творчості рідного краю в процесі навчання вітчизняної історії. З'ясовано особливості фольклорного матеріалу, зокрема, легенд і переказів Поділля, як історичного джерела. Розглянуто дидактичні та методичні прийоми його використання. Зроблено висновок про те, що правильне використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії є органічним складником вивчення курсу історії України. Выяснены условия формирования национального самосознания учащихся общеобразовательных школ средствами использования устного народного творчества родного края в процессе обучения отечественной истории. Выяснены особенности фольклорного материала, в частности, легенд и преданий Подолья, как исторического источника. Рассмотрены дидактические и методические приемы его использования. Сделан вывод о том, что правильное использование краеведческого материала на уроках истории является составной частью изучения курса истории Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|