Дробна І. Місце історичної освіти в навчальних програмах країн ЄС та СНД / І. Дробна // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 127-139. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.На основі аналізу існуючих досліджень зроблено спробу визначити місце історичної освіти в навчальних програмах і висвітлити основні особливості викладання історії в школах країн ЄС та СНД. Проаналізовано державні стандарти та програми, виконано їх порівняльний аналіз. Обгрунтовано необхідність запровадження національного стандарту, як обов'язкового мінімуму знань і вмінь, яким мають оволодіти учні. Приділено увагу концепції історичної освіти в Україні. Підсумовано, що незважаючи на загальну тенденцію до визначення європейського виміру та його місця в шкільній історичній освіті, програми з історії в різних країнах залишаються різними. На основе анализа существующих исследований сделана попытка определить место исторического образования в учебных программах и осветить основные особенности преподавания истории в школах стран ЕС и СНГ. Проанализированы государственные стандарты и программы, сделан их сравнительный анализ. Обоснована необходимость введения национального стандарта, как обязательного минимума знаний и умений, которым должны овладеть учащиеся. Уделено внимание концепции исторического образования в Украине. Подытожено, что несмотря на общую тенденцию к определению европейского измерения и его места в школьном историческом образовании, программы по истории в разных странах остаются разными. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4)2
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|