РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409184<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Юга О. 
З досвіду проведення семінарських занять з нової історії країн Європи та Америки (на прикладі вивчення "Дипломатичної історії франко-прусської війни") / О. Юга // Проблеми дидактики історії. - 2009. - Вип. 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено цілісну картину та аналіз одного із семінарських занять з курсу "Нова історія країн Європи та Америки". Охарактеризовано систему прийомів і засобів, які забезпечують ефективне засвоєння студентами навчального матеріалу. На підставі власного досвіду доведено, що використання на семінарських заняттях проблемного методу навчання у поєднані з дискусійним обговоренням навчального завдання дозволяє залучити до роботи усіх присутніх студентів, реалізувати, таким чином, формулу - "усі відповідають, усі слухають". Підсумовано, що таке поєднання дозволяє студентам засвоювати знання шляхом активної мислительної діяльності, що включає постановку та вирішення продуктивно-пізнавальних питань і задач, які містять протиріччя. Останні, в свою чергу, сприяють успішній реалізації основних цілей навчально-виховного процесу.

Представлена целостная картина и анализ одного из семинарских занятий по курсу "Новая история стран Европы и Америки". Дана характеристика системы приёмов и способов, обеспечивающих эффективное усвоение студентами учебного материала. Доказано, что использование проблемного метода обучения совместно с дискуссионным обсуждением учебного задания позволяет подключить к работе на семинарах всех присутствующих студентов, реализуя таким образом формулировку "все отвечают, все слушают". Сделан вывод о том, что такое совмещение позволяет студентам усваивать знания путем активной мыслительной деятельности, которая включает постановку и решение продуктивно-познавательных вопросов и задач, противоречащих друг другу. Последние,в свою очередь, способствуют успешной реализации основных целей учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)-3 + Т3(0)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського