Присакар В. Особистісно орієнтований підхід при вивченні історії у старших класах загальноосвітньої школи / В. Присакар // Проблеми дидактики історії. - 2009. - Вип. 1. - С. 104-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто теоретичні основи особистісно орієнтованого навчання та методику його реалізації у практиці сучасної школи. Продемонстровано можливості уроку історії у системі особистісно орієнтованого навчання, спрямованого на розвиток індивідуальних можливостей і здібностей учнів. Проведене дослідження серед 72-х учителів історії Хмельниччини, які проходили курсову перепідготовку, дозволило зробити висновок про те, що переважна їх більшість (86 %) усвідомлюють необхідність втілення у шкільну практику особистісно орієнтованого навчання. Рассмотрены теоретические основы личностно ориентированного обучения и методика его реализации в практику современной школы. Продемонстрированы возможности урока истории в системе личностно ориентированного обучения, направленного на развитие индивидуальных возможностей и способностей учеников. Проведённое исследование среди 72-х учителей истории Хмельницкой области, которые проходили курсовую переподготовку, даёт возможность сделать вывод о том, что большинство их (86 %) осознают необходимость внедрения в школьную практику личностно ориентированного обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|