РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409210<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бобрицька В. І. 
Організаційно-педагогічні умови формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах / В. І. Бобрицька // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2010. - № 2 (14). - С. 48-53. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи за умов магістратури. Уточнено зміст понять "самоосвіта", "компетенція". Узагальнено вітчизняні та зарубіжні напрацювання з даного дослідження. Визначено організаційно-педагогічні умови формування самоосвітньої компетенції магістрантів за умов модернізації системи організації навчального процесу, що передбачають: цілісність, безперервність досліджуваного процесу; застосування під час професійної підготовки майбутніх викладачів предметного поля навчальних дисциплін з метою формування вмінь і навичок самоосвіти; орієнтацію процесу формування самоосвітньої компетенції у магістрантів на їх суб'єктну позицію у здійсненні самоосвітньої діяльності; мотиваційне забезпечення самостійної пізнавальної діяльності студентів; застосування інноваційних технологій, зокрема інтернет-технологій, у процесі формування самоосвітньої компетенції майбутніх викладачів вищої школи.

Обоснована актуальность исследования проблемы формирования самообразовательной компетенции будущего преподавателя высшей школы в условиях магистратуры. Уточнено содержание понятий "самообразовательная компетенция", "самообразование" и "компетенция". Обобщены отечественные и зарубежные наработки с данной проблемы. Определены организационно-педагогические условия приобретения магистрантами самообразовательной компетенции в условиях модернизации системы организации процесса обучения.

In the article there has been substantiated the actuality of studying the problem of acquiring а self-learning competency of students majoring in Higher School Pedagogics. Moreover, based on the analyses of the scientific approaches to interpreting such terms as "self-learning" and "a competency", the intension of "а self-learning competency" has been specified. Besides, there has been generalized domestic and foreign best practice making the theoretical framework for studying the problem of acquiring а self-learning competency of students majoring in Higher School Pedagogics when taking Master degree program.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського