РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409219<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зінченко Л. В. 
Нормативно-законодавче забезпечення взаємодії школи, сім’ї та громадськості в Україні (друга половина ХХ ст.) / Л. В. Зінченко // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2011. - № 16 (2). - С. 8-13. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано нормативно-законодавче забезпечення взаємодії школи, сім’ї та громадськості в Україні у другій половині ХХ ст. Доведено, що з боку держави ця взаємодія регулювалася великою кількістю наказів і постанов, у яких пропонувалося багато різноманітних форм роботи для активної взаємодії між сім’єю, школою та громадськістю. З’ясовано, що освіта досліджуваного періоду базувалася на єдності навчання й виховання, співпраці школи, сім'ї та громадськості у вихованні дітей і молоді. Для здійснення узгодженого впливу на учнів, спільної виховної роботи школою залучалися батьки, державні підприємства, організації та установи, колгоспи, профспілкові, кооперативні, комсомольські та інші громадські організації. Віднайдено матеріали про популярність в ті роки педагогічної пропаганди серед батьків, озброєння їх знаннями основ педагогічної науки, координацію роботи батьківських комітетів на підприємствах та установах шляхом створення рад сприяння школі й сім'ї. Окреслено функції батьківського комітету. Оцінено позитивний вплив взаємодії сім’ї, школи та громадськості у другій половині ХХ ст. на розвиток сучасної освіти та виховання підростаючого покоління.

Проанализировано нормативно-законодательное обеспечение взаимодействия школы, семьи и общественности Украины во второй половине ХХ в. Доказано, что со стороны государства это взаимодействие регулировалось очень большим количеством приказов и постановлений, в которых предлагалось много разнообразных форм работы для активного взаимодействия семьи, школы и общественности. Выяснено, что система образования исследуемого периода базировалась на единстве обучения и воспитания, сотрудничества школы, семьи, общественности в воспитании детей и молодежи. Для координированого влияния на учеников, общей воспитательной работы, школа привлекала к сотрудничеству родителей, государственные предприятия, организации, колхозы, профсоюзные, кооперетивные, комсомольские и другие общественные организации. Найденные материалы засвидетельствовали популярность в те годы педагогическоей пропаганды среди родителей, вооружение их знаниями основ педагогической науки, координации работы родительских комитетов, создания советов содействия школы и семьи. Очерчены функции родительского комитета. Оценено позитивное влияние семьи школы и общественности во второй половине ХХ ст. на развитие современного образования и воспитания подрастающего поколения.

Proanalizirovano regulatory and legislative support for the interaction of school, family and community in Ukraine in the second half of the twentieth century. It is proved that from the state this interaction is regulated by a very large number of orders and judgments, which offered a great variety of forms of work for the active cooperation of family, school and community. It was found that the education system of the investigated period, based on the unity of education and training, cooperation ofschool, family and community in the education of children and youth. To coordinate the impact on students, the general educational work, the school attracted the cooperation of parents, state enterprises, organizations, farms, labor kooperetivnye, Komsomol and other public organizations. Found materials have witnessed popularity in those years pedagogicheskoey advocacy among parents, equipping them with knowledge of the fundamentals of pedagogy, the coordination of parent committees, councils promote the creation of school and family. Outlines the functions of the parent committee. Estimated positive impact of the family and the public schools in the second half of the twentieth century, the development of modern education and upbringing of the youngergeneration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.5 к1 + Ч421.51 к1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського