РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409221<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Терентьєва Н. О. 
Підготовка кадрів вищої кваліфікації для освітньої сфери у східноєвропейському регіоні / Н. О. Терентьєва // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2011. - № 16 (2). - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Окреслено загальні питання ступеневості підготовки кадрів вищої кваліфікації для сфери освіти у країнах Східної Європи (Польщі, Чехії). Подано стислу характеристику моделей європейської педагогічної освіти: паралельної, інтегрованої, послідовної; однофазної, двофазної. Встановлено, що основу різних моделей педагогічної освіти складають наступні компоненти: термін професійної підготовки та педагогічної практики, навчальні програми. Охарактеризовано найбільш відомі університети Польщі та Чехії. З’ясовано, що метою освітніх реформ в цих країнах є створення принципово нової системи освіти, яка в змозі забезпечити кожній людині можливість отримувати та поповнювати свої знання протягом життя; формування майбутньої соціальної еліти, великої кількості працівників розумової праці в різних сферах економіки, культури, управління. В кожній країні процес розвитку теорії та практики освіти має свої специфічні риси, проте можна виявити і загальні тенденції: гнучкість та варіативність системи освіти, удосконалення системи організації та діяльності освіти, перебудова системи професійної освіти, задоволення непрофесійних потреб людей, використання новітніх технологій і технологічних засобів.

Очерчены общие вопросы ступеней подготовки кадров высшей квалификации для сферы образования в странах Восточной Европы (Польша, Чехия), дана краткая характеристика моделей европейского педагогического образования: паралельной, интегрированной, последовательной; однофазной, двофазной. Установлено, что основу разных моделей педагогического образования составляют следующие компоненты: термин профессиональной подготовки и педагогической практики, учебные програмы. Охарактеризованы наиболеее известные университеты Польши и Чехии. Выяснено, что целью образовательных реформ в этих странах является создание принципиально новой системы образования, которая должна отвечать требованиям обеспечения каждого человека возможностями получать и пополнять свои знания на протяжении жизни; формирование будущей социальной элиты. В каждой стране процес развития теории и практики образования имеет свои специфиеские черты, но можна определить и общие тенденции: гибкость и вариативность системы образования, усовершенствование системы организации и деяльности образования, перестройка системы професионального образования; удовлетворение непрофесиональных потребностей людей, использование современных технологий и технологических средств.

Іssues are outlined stages of preparation of highly qualified personnel for the education sector in Eastern Europe (Poland, Czech Republic), filed a brief description of models of the European Teacher Education: parallel, integrated, coherent, single-phase, dvofaznuyu. It is established that the basis of different models of teacher education folded the following components: a term of training and teaching practice; training program's. Characterized naiboleee famous universities in Poland and the Czech Republic. It was found that the purpose of educational reform in these countries is the creation of a new system of education that meets the requirements of providing everyone the opportunity to receive and replenish their knowledge throughout life, forming the future of the social elite. In each country the process of developing the theory and practice of education has spetsifieskie features, but can also determine the general trends: the flexibility and variety of education, improvement of the organization and deyalnosti education, restructuring of profesioanlnogo education neprofesionalnyh meet people's needs, the use of modern technologies and technological means.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(45)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського