РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409240<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончар Н. П. 
Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери / Н. П. Гончар // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 17. - С. 33-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання підготовки фахівців дошкільної сфери шляхом застосування інтерактивних технологій навчання відповідно до умов сучасності. Висвітлено переваги та недоліки використання інтерактивних технологій навчання, їх класифікацію та умови впровадження. Визначено ефективність та особливості впровадження інтерактивних технологій навчання в процесі формування готовності вихователів дошкільних навчальних закладів у відповідності до умов сучасності. Зроблено висновок, що найефективніші технології навчання — проектні, ігрові, тренінгові. Обгрунтовано організаційні та педагогічні умови, за яких можлива їх інтеракція: створення суб’єкт-суб’єктної взаємодії, атмосфери взаємоповаги між викладачем і студентами, вихователем і дітьми; створення ситуації успіху; забезпечення ігрового простору під час навчально-виховного процесу; самокерованість навчання, надання студентам можливості самостійно планувати час для опанування того чи іншого навчального матеріалу; демонстрація можливості використання набутих знань у практичній діяльності, орієнтуючись на власний досвід. До педагогічних умов віднесено: упровадження інформаційного забезпечення майбутнього вихователя, упровадження інтерактивних технологій у предмети педагогічного циклу, введення до навчальних планів спецкурсу «Підготовка майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій», впровадження використання інтерактивних технологій на практиці.

Расмотрены вопросы подготовки специалистов дошкольной сферы путем применения интерактивных технологий обучения в соответствии с условиями современности. Освещены позитивные и негативные стороны использования интерактивных технологий обучения, их классификация и условия внедрения. Сделан вывод, что наиболее эфективные технологии обучения – это проектные технологии, которые обеспечивают интеграцию разнопредметных знаний и умений, разных видов деятельности; игровые технологии, которые формируют умения решать творческие задания на основе выбора альтернативных вариантов; тренинговые технологии, ориентированные на развитие творческого мышления, комуникативной, психологической компетенции учащихся. Обоснованы организационно-педагогические условия, при которых возможна их интеракция, субъект-субъектное сотрудничество, обеспечение игрового пространства во время учебно-воспитательного процеса; саморуководство обучения, предоставление студентам возможности самостоятельно планировать время для овладения тем или другим учебным материалом, демонстрация возможностей использования полученных знаний в практической деятельности, ориентация на личный опыт, введение в учебные планы спекурса «Подготовка будущих воспитателей к использованию интерактивных технологий».

The article is devoted to the preschoolspecialists’ training through interactive teaching technologies according to the modern conditions.It reflects positive and negative aspects of using of the interactive teaching technologies, their classificationand ways of implementation. Examined the issues of training of pre-school sector through the use of interactive learning technologies in accordance with the terms of the present. Highlight positive and negative aspects of interactive learning technologies, their classification and the conditions of implementation. It was concluded that the most learning technology more efficiently - this design technologies that provide integration raznopredmetnyh skills and knowledge of different activities, gaming technology, which form the ability to unleash creative tasks based on the selection of alternatives, training technology, focused on the development of creative thinking, communicative , psychological competence of students. Grounded organizational and pedagogical conditions that cause them possible interaction, subject-subject cooperation, provision of play space in the educational-Trial, self-leadership training, providing students the opportunity to plan the time to master one or other educational material, demonstration of the possibilities of using the obtained knowledge into practice, a focus on personal experience, the introduction into the curriculum spekursa "Preparing future teachers to use interactive technologies."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського