РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409244<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гнезділова К. М. 
Корпоративна культура університету / К. М. Гнезділова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 17. - С. 49-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати аналізу сутності корпоративної культури вищого навчального закладу (університету) на основі вивчення різних джерел інформації, наведено моделі та класифікації типів корпоративної культури. Уточнено сутність понять «корпоративна культура» і «корпоративна культура закладу вищої освіти». З’ясовано, що у літературних джерелах для розкриття сутності корпоративної культури ВНЗ, зокрема університету, застосовують два підходи: заклад вищої освіти розглядається як організація (підприємство) з перенесенням усіх основних економічних положень і теорій; ВНЗ є організацією з власною специфікою. Окреслено концептуальні підходи до сутності корпоративної культури ВНЗ, зокрема університету. Розглянуто підходи до розробки стратегій управління корпоративною культурою ВНЗ. Визначено можливості використання основних теорій корпоративної (організаційної) культури та їх окремих положень для розкриття сутності корпоративної культури ВНЗ, її аналізу.

Освещены результаты анализа сущности корпоративной культуры высшего учебного заведения (университета) на основе изучения разных источников информации, приведены модели и классификации типов корпоративной культуры. Определена сущность понятия «корпоративная культура учебного заведения высшего образования». Выяснено, что в литературных источниках для раскрытия сущности корпоративной культуры учебного заведения высшего типа, в частности университета, используют два подхода: заведение высшего образования рассматривается как организация с перенесением всех основных экономических положений и теорий, ВУЗ является организацией, которая имеет собственную специфику. Очерчены концептуальные подходы к сущности корпоративной культуры университета. Расмотрены подходы к разработке стратегии управления корпоративной культурой ВУЗ. Определены возможности использования основных теорий корпоративной (организационной) культуры и их отдельных положений для раскрытия сущности корпоративной культуры ВУЗ, ее анализа.

In the article the author presents the corporate culture essence analysis of the higher educational establishment, which is based on different sources of information,represents the models and classification of corporate culture types. Presented an analysis of the essence of the corporate culture of higher education (university) based on the study of different sources of information are the model and the classification of types of corporate culture. Clarifies the essence of the concepts of "corporate culture" and "corporate culture institution of higher education." Found that in the literature to uncover the essence of corporate culture of the institution of higher type, namely, the University uses two approaches: the institution of higher education is seen by us as an organization with a history of all the major economic terms and theories, higher education is the organization has its own specifics. Outlines the conceptual approach to the essence of the corporate culture of the university. Examinedapproaches to the management strategy corporate culture of the university. The possibilities of the major theories of corporate (organizational) culture and their specific provisions for disclosure of the nature of corporate culture of the university, its analysis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського