РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409245<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Канішевська Л. В. 
Готовність педагогів загальноосвітніх шкіл- інтернатів до формування життєвого самовизначення старшокласників / Л. В. Канішевська // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 17. - С. 53-58. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено стан готовності педагогів загальноосвітніх шкіл-інтернатів до формування життєвого самовизначення старшокласників. З’ясовано стан організації позаурочної виховної діяльності школи-інтернату з питань підготовки старшокласників до самостійної життєдіяльності. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Обгрунтовано зміст поняття «готовність педагога щодо формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів». Констатувальний етап дослідження засвідчив, що більшість педагогів шкіл-інтернатів не володіє достатніми знаннями з питань формування життєвого самовизначення, робота в цьому напрямі має переважно епізодичний характер, її проведення не завжди передбачає досягнення конкретної мети. Значна кількість педагогічних працівників недостатньо обізнана з методикою організації позаурочної діяльності з формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів. Розроблено структурно-функціональну модель формування життєвого самовизначення старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. У ході експерименту обгрунтовано шляхи підвищення ефективності післядипломної педагогічної освіти з цієї проблеми.

Исследованы вопросы готовности педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников. Выяснено состояние организации внеурочной воспитательной деятельности по вопросам подготовки старшеклассников к самостоятельной жизнедеятельности. Теоретически обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования жизненного самоопределения старшеклассников школ-интернатов в послеурочной деятельности. Уточнена сущность понятия «готовность педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников». Константирующий этап исследования показал, что большинство педагогов владеет этим вопросом недостаточно, работа в этом направлении носит эпизодический характер, ее проведение не всегда предполагает достижение конкретной цели. Много педагогических работников недостаточно ознакомлены с методикой организации внеурочной деятельности по вопросам готовности педагогов общеобразовательных школ-интернатов к формированию жизненного самоопределения старшеклассников. Разработана структурно-функциональная модель формирования жизненного самоопределения старшеклассников во внекласной деятельности. В ходе эксперимента обоснованы пути повышения эфективности последипломного педагогического образования по этой проблеме.

The article deals with the comprehensive boarding schools teachers’ readiness to the formation of senior pupils’ life selfdetermination; it examines organization of extra school activities in senior pupils’ preparation for the independent life. The issues of readiness of teachers of secondary boarding schools in the formation of self-determination of high school life, clear state of the organization extracurriculareducational activities for the preparation of high school students to independent life.Theoretically predicted and experimentally tested pedagogical conditions of formation of the life of self-determination of senior boarding schools in after-school activities. Clarifies the essence of the concept "the willingness of teachers of secondary schools and boardingto the formation of life self-determination seniors'Konstantiruyuschy phase of the study showed that Most teachers has this issue is not enough work in this area is sporadic, its implementation does not always serve a specific purposeand many teachers not familiar with the techniques of organizing extracurricular activities for preparedness of teachers of secondary schools and boardingto the formation of life self-determination seniors. Developed structural-functional model of self-determination of high school students living in vneklasnoy activities. In the experiment, grounded ways to increase efficiency postgraduate teacher education on this issue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського