РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409251<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чала О. А. 
Порушення емоційної сфери як чинник деструктивної конфліктності юнацтва / О. А. Чала // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр.. - 2012. - № 17. - С. 79-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано механізми впливу емоційної сфери юнацтва на формування деструктивної конфліктності. З’ясовано, що порушення емоційної регуляції стають дієвими чинниками виникнення та закріплення деструктивної конфліктності особистості юнацького віку. Уточнено сутність поняття «юнацький вік». Вивчено вплив супільства на породження проблеми в молодіжному середовищі, серед яких -- бідність емоційного життя молодих людей. Акцентовано увагу, що відсутність позитивних емоційних переживань призводить до дистресів, пригніченого стану, озлоблення, що в результаті може бути причиною формування та закріплення деструктивної конфліктності. На підставі аналізу опрацьованих науково-методичних джерел здійснено узагальнення основних аспектів проблеми формування деструктивної конфліктності в юнацькому віці. Зроблено висновок, що значне розумове та соціальне зростання, яке відбувається в роки юності, викликає появу низки рис і якостей психологічного життя, які не були властиві попереднім віковим періодам. Зазначено, що хлопцям і дівчатам властива інтенсивна настанова на майбутнє, з яким пов’язані їх очікування; їх емоційний світ багатий і різноманітний, великою є їх емоційна сприйнятливість; високий рівень самосвідомості породжує інтерес до власної особистості, до форм її організації та саморегулювання. Однак, мають місце й типові психологічні проблеми емоційного розвитку молодих людей, які, в свою чергу, провокують виникнення та закріплення деструктивної конфліктності молодих людей, спочатку як поведінкової, а згодом і як особистісної риси. Установлено тенденції наукового вивчення практикуючим психологом гармонізації особистісного розвитку юнацтва.

Проанализированы механизмы влияния эмоциональной сферы юношества на формирование деструктивной конфликтности. Выяснено, что нарушения эмоциональной регуляции становится действенным фактором возникновения и закрепления деструктивной конфликтности личности юношеского возраста. Уточнено сущность понятия «юношеский возраст». Изучено влияние общества на возникновение проблемы в молодежной среде, такой как бедность эмоциональной жизни молодых людей. Акцентировано внимание, что отсутствие позитивных эмоциональных переживаний приводит к дистресам, угнетенному состоянии, злости, что в результате может быть причиной формирования и закрепления деструктивного поведения и конфликтности. На основе анализа научно-методических пособий по данному вопросу сделано обобщение основных аспектов проблемы формирования деструктивной конфликтности в юношеском возрасте. Сделан вывод, что усиление умственной способности и социального возрастания в годы юности вызывает черты и качества психологической жизни, которые не свойственны предыдущим возрастным периодам. Ребятам свойственна интенсивная установка на будущее, с которым они связывают свои ожидания, возростает их эмоциональное восприятие, уровень самосознания, который порождает интерес к собственной личности, к формам ее организаци и саморегулирования. Вместе с тем, имеют место и типолоческие проблемы эмоционального развития молодых людей, которые провоцируют возникновение и закрепление их деструктивной конфликтности, сначала как поведенческой, а со временем и личностной черты. Установлены тенденции научного изучения практикующими психологами гармонизации личностного развития юношества.

The work analyzes mechanisms of influence of youth emotional sphere on formation of destructive conflict. It finds out that damage of the emotional disorders becomes effective factors of origin and fixing of destructive conflict of an individuality ofyouth age. The mechanisms of the emotional sphere of influence on the formation of youth destructive conflict. It was found that violations of emotional regulation is an effective factor in the emergence and consolidation of destructive conflict personality adolescence. Clarifies the essence of the concept "adolescence." The influence of society on the emergence of the problem among youth, such as poverty emotional lives of young people. The attention that the lack of positive emotional experiences leadto distresam, depression, anger, as a result may be the cause of formation and consolidation of destructive behavior and conflict. Process and analyze research tools with danogo question made obrobschenie major aspects of the formation of destructive conflict in adolescence. It is concluded that increased mental ability and social growth in the years of his youth causes psychological traits and qualities of life that are not peculiar to the previous ages. Characterized by intense nastanovka guys for thefuture, which they pin their expectations vozrostaet their emotional perception of the level of consciousness, which generates interest in the self, to the forms of organization and self-regulation. However, there are problems tipolocheskie and emotionaldevelopment of young people who prvovotsiruyut and sustain their destructive conflict, first as behavioral, and with time and personal traits. The tendencies of the scientific study of the practice of psychology harmonize personal development of youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42-52 + Ю935.21-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського