![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409367<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Антонюк В. Проблема наступності в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу і школи / В. Антонюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 34-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено основні теоретичні аспекти наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою ланкою школи. Актуальність теми зумовлена потребою взаємної зорієнтованості освітньо-педагогічної діяльності вихователів та вчителів, погоджених спільних дій у цілепокладанні, проектуванні процесу навчання дітей різного віку. Мета роботи - проаналізувати наступність між дошкільною та початковою освітою як умови реалізації безперервної освіти і як принципу навчання та виховання. Завдання: висвітлити основні аспекти проблеми наступності, етапи реалізації ідеї наступності в навчанні дошкільників та молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|