Бойко Т. Інтерактивне навчання як засіб розвитку творчої активності молодших школярів: теоретичний складник / Т. Бойко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 38-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Зазначено, що сучасні комунікативні обставини висувають особливі вимоги до інтерактивного навчання, завдяки яким воно здобуває пріоритетне місце в навчально-виховному процесі сучасної школи. Інтерактивні технології найефективніше сприяють формуванню в учнів умінь та навичок, формуванню особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в процесі навчання. Мета роботи - теоретично обгрунтувати особливості інтерактивного навчання і визначити умови ефективного використання технологій інтерактивного навчання як засобу розвитку творчої активності молодших школярів. У висновках проаналізовано теоретичний складник інтерактивного навчання в сучасному освітньому процесі. Наголошено, що інтерактивне навчання - одна з найбільш гнучких форм включення в роботу, що веде до розвитку і творчого, і діалектичного мислення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|