Хом'як А. Шкільна компетентнісна освіта: варіативність підходів / А. Хом'як, П. Кліш // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 73-78. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Зміна освітньої парадигми (на основі знань, умінь і навичок до ключових компетентностей) є теоретично й практично визнаною суттю модернізації сучасної освіти. Розглянуто компетентнісний підхід, суть якого полягає у вивченні й аналізі потреб суспільства загалом та шкільної молоді зокрема; синтезі новацій із набуттям класичної світової та вітчизняної педагогіки; виробленні результативних методів, технологій для досягнення головної мети - формування в учнів ключових компетентностей. Завдання роботи - провести теоретичний аналіз розвитку компетентнісної ідеї в освіті, розкрити суть і зміст поняття "компетентність". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|