Осташ О. П. Вплив гальмування на мікроструктуру і механічну поведінку сталей залізничних коліс / О. П. Осташ, І. М. Андрейко, В. В. Кулик, В. І. Ваврух // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2012. - 48, № 5. - С. 15-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Досліджено зміну мікроструктури, мікромеханізму руйнування та характеристик циклічної тріщиностійкості сталей високо- (типу КП-Т) та середньоміцних (типу КП-2) залізничних коліс за умов, що моделюють гальмування пари колесо - рейка. Показано, що в зоні контакту їх вихідна перлітна структура трансформується в мартенситну, а вихідні стискальні залишкові напруження II роду змінюються на розтягальні тим сильніше, що вищі вміст вуглецю в сталі та швидкість її охолодження. Ці процеси зумовлюють реалізацію низькоенергоємного відкольного міжзеренного механізму руйнування сталей за циклічного навантаження і значне (~ удвічі) зниження їх циклічної в'язкості руйнування <$EDELTA K sub fc>. Індекс рубрикатора НБУВ: К222.234.710.62
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|