Борисенко А. В. Застосування активних методів навчання у викладанні модулю "Захворювання пародонта" / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, Л. Ф. Сідельнікова // Соврем. стоматология. - 2013. - № 5. - С. 110-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено досвід застосування активних методів навчання, зокрема "мозкового штурму", у викладанні модулю "Захворювання пародонта", з метою підвищення ефективності навчального процесу. Метод "мозкового штурму" дозволяє притягти до активної пошукової та практичної діяльності максимальну кількість студентів. Він може застосовуватись на різних етапах практичного заняття. Результатом застосування методу є стимулювання пізнавальної активності, формування творчого підходу до вирішення поставленого завдання. Висновок: метод "мозкового штурму" дозволяє не тільки одержувати нові знання, а й розвивати свої комунікативні вміння, уміння вислуховувати думку іншого, аналізувати й оцінювати різні точки зору, приймати участь у дискусії, виробляти спільну думку, розвивати навички проведення консиліумів, толерантність у спілкуванні. Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.2 р3 + Р11(4УКР) р863-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|