РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409583<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борисенко А. В. 
Застосування активних методів навчання у викладанні модулю "Захворювання пародонта" / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, Л. Ф. Сідельнікова // Соврем. стоматология. - 2013. - № 5. - С. 110-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування активних методів навчання, зокрема "мозкового штурму", у викладанні модулю "Захворювання пародонта", з метою підвищення ефективності навчального процесу. Метод "мозкового штурму" дозволяє притягти до активної пошукової та практичної діяльності максимальну кількість студентів. Він може застосовуватись на різних етапах практичного заняття. Результатом застосування методу є стимулювання пізнавальної активності, формування творчого підходу до вирішення поставленого завдання. Висновок: метод "мозкового штурму" дозволяє не тільки одержувати нові знання, а й розвивати свої комунікативні вміння, уміння вислуховувати думку іншого, аналізувати й оцінювати різні точки зору, приймати участь у дискусії, виробляти спільну думку, розвивати навички проведення консиліумів, толерантність у спілкуванні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.2 р3 + Р11(4УКР) р863-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського