РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409638<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Байдак А. 
Маркетингові комунікаційні стратегії польських підприємств на ринках Європейського Союзу (вибрані аспекти) / А. Байдак, У. Янечек // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 10-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення та підтримки успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах із партнерами та досягають задовільного рівня ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)829.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського