Байдак А. Маркетингові комунікаційні стратегії польських підприємств на ринках Європейського Союзу (вибрані аспекти) / А. Байдак, У. Янечек // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 10-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що розвиток бізнес-операцій на міжнародних ринках не може відбуватися без маркетингових комунікацій як необхідної умови для встановлення та підтримки успішних бізнес-відносин. Польські підприємства зосереджуються на комунікації з зацікавленими сторонами. За умов порівняно вузького вибору в їх інструментах, ці процеси мають переваги нових медіа, добре пристосованих до локальних умов і стадій у взаємовідносинах із партнерами та досягають задовільного рівня ефективності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)829.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|