Біліньська-Реформат К. Співпраця торгових мереж із постачальниками у контексті концепції корпоративної соціальної відповідальності / К. Біліньська-Реформат, М. Стефаньська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 15-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто взаємовідносини між торговими мережами, виробниками і постачальниками, разом із заходами CSR, які здатні посилити ці взаємовідносини. Перетворення, які існують в торгівлі протягом останніх 20 років у Польщі та 40 років - в Європі, надають можливість говорити, що цей сектор на сьогоднішній день характеризується асиметрією влади стосунків у каналах розподілу. З метою пояснення значення CSR в утворенні партнерських взаємозв'язків наведено моделі взаємозв'язків у каналах розподілу, розглянуто асиметрію стосунків у торгівлі та вказано на джерела її виникнення; визначається роль CSR у зміні взаємозв'язків у каналах розподілу. Роботу профінансовано за кошти гранту на основі NCN рішення DEC-2011/03/B/HS4/03576. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)843 + У9(4ПОЛ)843
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|