Хованєц Х. Б. CSR як елемент орієнтованого на вартість маркетингу. Впровадження корпоративної соціальної відповідальності у DANONE GROUP у Польщі / Х. Б. Хованєц // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 232-239. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Зазначено, що системні зміни, які відбуваються зокрема й у Польщі, змусили змінити підхід до маркетингу. Впровадження маркетингової концепції без надання реальної вартості для споживача, беручи до уваги інтереси інших груп чи використовуючи традиційні засоби маркетингових комунікацій, для певних груп стає недоцільним. Визначено маркетингову концепцію, деталізуючи її з точки зору інструментарію та цілей. Наведено концепцію орієнтованого на вартість маркетингу та його специфіку з використанням прикладу - надання вартості впровадженням концепції корпоративної соціальної відповідальності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)211.1 + У9(4ПОЛ)272
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|