РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000410433<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онищенко С. П. 
Основные объекты маркетинга в проектной деятельности / С. П. Онищенко, Т. И. Берневек // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 3/2. - С. 8-12. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Идентифицированы основные виды продукта проекта с точки зрения бизнес-уровня, что необходимо для определения специфики маркетинга проекта. Проанализировано соотношение "жизненный цикл товара - проекта-организации" и получено обобщенное представление данного соотношения. Установлено, что специфические задачи маркетинга проекта связаны с этапами жизненного цикла проекта и такими областями знаний управления проекта, как управление содержанием, сроками, рисками, стоимостью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського