РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411044<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бук Л. М. 
Товарний знак в маркетингу : навч. посіб. / Л. М. Бук; Укоопспілка Львів. комерц. акад. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2013. - 287 c. - Бібліогр.: с. 255-260 - укp.

Викладено теоретичні основи та практичні завдання з дисципліни "Товарний знак в маркетингу". Розглянуто сутність торгової марки, процес її створення. Висвітлено значення капіталу марки та підходи до його оцінки. Розкрито правові аспекти створення та використання товарних знаків. Наведено характеристики марочних стратегій та індивідуальності марки. Розглянуто основні поняття та засади брендингу. Наведено стратегії використання торгових марок і створення індивідуальності марки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776767 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського