Пуховська Л. П. Професійний розвиток учителів у світовому та європейському освітньому просторі: ступінь магістра / Л. П. Пуховська // Шлях освіти. - 2008. - № 2. - С. 16-19. - укp.Значну увагу приділено підготовці вчителя до вивчення зарубіжного досвіду модернізації педагогічної системи. Обгрунтовано важливість запровадження в Україні ступеневої освіти, яка узгоджується з форматом такої освіти європейського простору вищої освіти - трициклічною системою підготовки фахівців вищої освіти: бакалавр, магістр, доктор філософії. Проаналізовано спільне та відмінне в моделях і професійних програмах I та II циклу європейських країн. Розглянуто особливості магістерських програм педагогічної освіти, зокрема, сильний навчальний компонент і передбачення ними студентського наукового дослідження. Розкрито досвід запровадження магістратури для вчителів-практиків у США. Обгрунтовано тезу про поступовий перехід до системи кваліфікацій різного рівня, в якій навчальні програми мають стати диверсифікованими за цілями та профілями, збалансованими. Визначено особливості розвитку педагогічних кадрів в Україні на сучасному етапі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4/8)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|