Бірюк Л. Аксіологічний підхід до формування майбутнього вчителя початкової ланки освіти / Л. Бірюк // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Виокремлено підходи науковців до розгляду цінностей: як до проблеми - соціальної, психологічної, педагогічної. Розкрито напрями дослідження педагогічної проблематики цінностей. Орієнтовано майбутніх вчителів на опанування загальнолюдськими цінностями, які виділяють дослідники аксіологічного підходу. Наведено послідовність опанування типології аксіологічних орієнтацій у соціумі: сімейні, національні, особистісні, громадянські, загальнолюдські, професійні. Розглянуто перелік цінностей, які мають вирішальне значення у професійному самовизначенні майбутнього педагога та формуванні його комунікативної компетентності: загальнолюдські, громадянські, особистісні. Акцентовано увагу на професійних цінностях вчителя початкової ланки освіти. Наголошено (за В.Семиченко), що у методологічному плані важливим є чітке визначення у процесі професійної підготовки ієрархії цінностей, що відображають структуру кінцевої мети та статусні відносини внутрішньовузівського життя: пріоритетна, професіоналізація, спеціалізація. Зазначено, що цінності в контексті синтезу загальнолюдських, національно-культурних і конкретних соціокультурних форм об'єктивно вводяться до змісту і стандартів освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|