Лавриченко Н. Прогностичні моделі школи: антиципація майбутнього чи "зони найближчого розвитку"? / Н. Лавриченко // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 13-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розкрито зміст поняття "модель" у сучасній педагогічній науці та базові поняття прогностичної моделі школи - "план(проект)", "концепція", "парадигма". Аргументовано необхідність прогностичних моделей в галузі освіти. Досліджено провідні тенденції сучасного суспільного розвитку у їх взаємозв'язку з тими трансформаціями, яких зазнає шкільна освіта: перехід від індустріального суспільства до постіндустріального, глобалізація, індивідуалізація культури, прискорення науково-технічного прогресу. Визначено вимоги, які висуває вчителю спільнота, що постійно навчається. Проаналізовано ймовірні сценарії розвитку школи як суспільної інституції на перспективу, оприлюднені в документі Організації економічного співробітництва та розвитку в 2001 р. під назвою "Яке майбутнє очікує наші школи". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|