Караманов О. В. Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) / О. В. Караманов // Шлях освіти. - 2009. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що питання взаємодії музею і школи у сфері освіти посідають чільне місце у формуванні сучасних дидактичних технологій, а музейна педагогіка перебуває на "своєрідному перетині" традиційної, академічної та неформальної освіти. Досліджено тенденції й особливості в розробці музейної освіти дослідниками Україні та Польщі, починаючи з 1970-х рр. Вивчено зміст і форми музейно-педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі України та Польщі. Розкрито досвід виконання проектів і програм, за якими в Україні реалізується співпраця між музеями та школами, зокрема, за проектами "Музейна педагогіка" та "Дім Блещунова". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч774(4УКР) + Ч421.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|