Арцишевський Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму / Р. Арцишевський // Шлях освіти. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Обгрунтовано, що через надмірний сайєнтизм (абсолютизацію ролі науки) зміст сучасної освіти потребує модернізації, щоб головною парадигмою її розвитку став принцип людиноцентризму. Показано, що математика та мова в ЗОШ стали найскладнішими та малозрозумілими предметами, літературу та мистецтво учні змушені сприймати через літературо- та мистецтвознавство, моральні норми - через теоретичні хитросплетіння етики, щоб набути громадянських якостей - знайомитися з уривчастими відомостями з політології та правознавства, а в цілому знайомство дитини зі світом підміняється примусовим і нецікавим засвоєнням поверхових розрізнених знань з різних наук, які до саморозуміння, самовизначення, самореалізації майже не мають відношення. Запропоновано включення до навчальних планів якогось із людинозавчних предметів або створення на основі різних наук про людину, а також літератури та мистецтвознавства інтегрованих людинознавчих курсів на всіх рівнях освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|