Остапчук О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук // Шлях освіти. - 2010. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Охарактеризовано стан розвитку гуманітарної освіти (ГО). Визначено, що на сьогодні науковці виділили базові характеристики гуманітарних систем, однак водночас залишається відкритим і малорозробленим центральне питання ГО - про її зміст, що не дозволяє вийти на технологічний рівень, внаслідок чого ГО лише декларується, а за масового впровадження зводиться до традиційного. Зазначено, що ядром гуманітарності є проблема свободи як джерела створення нової реальності. Проведено порівняльний аналіз класичної та гуманітарної моделей педагогічних систем, за результатами якого показано, що за традиційного підходу розвиток розуміється як безальтернативний, його ядром є "статичне знання", а ядром гуманітарного підходу є суб'єктність і суб'єктивність. ГО звертається до одиничного, "авторського", педагогічна дія виходить із незавершеності людини, яка добуває довершеності в результаті добудови особистісними смислами учня. Висвітлено синергічні механізми модернізації педагогічних систем. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|