Ваховський Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти: історико-педагогічний аспект / Л. Ваховський, Т. Харченко, Л. Баско // Шлях освіти. - 2010. - № 3. - С. 39-44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено виникнення, становлення та розвиток гуманістичної традиції у Франції періоду XVI ст. - остання четверть ХІХ ст., тобто епохи Відродження (Г. Бюде, П. Рамус, Ф. Рабе, М. Монтень), епохи Просвітництва (Ж.О. де Ламетрі, Е.Б. де Кондильяк, К.А.А. Гельвецій, Д. Дідро, Ж.-Ж. Руссо, Ф. Вольтер, П.А. Гольбах), епохи Великої французької буржуазної революції, утопічного соціалізму (А.К. де Ревруа, Сен-Сімон, Ш. Фурьє), епохи "золотого віку" (П. Робен, Е. Клапаред, А. Фер'єр, Р. Кузіне). Проаналізовано генезис філософсько-педагогічних поглядів учених на сутність людини, уявлення гуманізму як цілісного явища, яке має певну історичну логіку розвитку. Розкрито особливості розвитку ідей гуманізму у французькій філософії освіти в історико-педагогічному контексті. Відзначено, що у поглядах французьких філософів-гуманістів, педагогів людина постає як єдність двох світів - духовного та матеріального, а також людина є одночасно як індивідуальною, так і соціальною істотою, підпорядкованою суспільству, соціальній буденності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ФРА)5 + Ю3(4ФРА)4/5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|