Зламанюк Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено особливості формування особистості учня у процесі входження освіти в Болонський процес. Відповідно до нових вимог, що ставить сучасне суспільство, розглянуто завдання проведення фундаментальних інноваційних перетворень в освіті України: підвищення рівня інтеграції науки і педагогічної освіти; модернізація змісту педагогічної освіти; демократизація освітньої політики; організація ранньої профорієнтації випускників загальноосвітніх шкіл. Запропоновано форми особистісно орієнтованого підходу в професійній педагогіці та шляхи його реалізації в навчанні. Розглянуто основні методи особистісно-творчої взаємодії учня й педагога. Охарактеризовано психолого-діагностичну та методико-психологічну діяльність педагогічного колективу, що спрямована на виявлення, вивчення та розвиток творчих здібностей школярів. Зазначено, що першочерговим завданням сучасного педагога є формування механізмів набуття знань із застосуванням особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання учнів. Розкрито методологічні положення діяльності педагога, спрямованої на формування особистості учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.223.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|