Азарова С. Поняття "неформальна освіта" в наукових дослідженнях зарубіжних учених / С. Азарова // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Актуалізовано необхідність дослідження історії дефініції неформальної освіти та теоретичних основ її функціонування. На підставі аналізу робіт вітчизняних і закордонних учених розкрито тенденції розвитку неформальної та позаформальної освіти як одного з елементів неперервного навчання. У вигляді таблиці подано основні відмінності між ідеальними типами освіти (неформальної та формальної), розроблені британським науковцем Сімкінсом згідно з такими аспектами навчання: цілі, розподіл часу, зміст, викладання та контроль. Наведено характеристику ознак неформальної освіти, надану А. Хамадахе. Розглянуто періодизацію розвитку неформальної освіти в світовій практиці й охарактеризовано особливості виділених періодів. Зроблено висновок, що неформальна освіта є динамічним процесом, який розвивається відповідно до потреб суспільства. Зазначено, що неформальна освіта як змістовна освітня діяльність ефективно доповнює формальну освіту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|