Мешко Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров'я педагога: історичний аспект / Г. Мешко // Шлях освіти. - 2010. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проаналізовано стан розробленості проблеми збереження та зміцнення професійного здоров'я педагога (дидаскології) в історії теоретичної думки та практики. Відстежено, що до кінця 1920-х рр. проблема активно розроблялася науковцями, які вказували на причини професійної деформації педагогів, розробляли рекомендації, але в кінці 1920-х рр. дидаксологію було оголошено провідником буржуазного індивідуалізму, вважалося, що емоційне виснаження пов'язане з непрофесіоналізмом, неморальністю особистості тощо. Наведено поради вчителям В. Сухомлинського щодо збереження здоров'я. За результатами аналізу психолого-педагогічних досліджень наукових праць 1950 - 1990-х рр. Відзначено, що вони були присвячені переважно формуванню здорового способу життя дітей. Підсумовано, що на сучасному етапі дидаскологія залишається актуальною проблемою, і розраховувати на медицину та державну підтримку педагогові не варто. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Р124.61
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|