Загвоздкін В. Стандарти освіти у міжнародному контексті / В. Загвоздкін // Шлях освіти. - 2009. - № 3. - С. 20-22. - укp.У світлі міжнародного досвіду розробки та застосування стандартів у сфері освіти проаналізовано введення стандартів освіти у Росії. Зазначено, що у разі застосування стандартів у сфері освіти має значення не лише якість стандартів, як таких, а й те, як вони застосовуються в системі: вони можуть стати потужним інструментом розвитку освіти та сприяти підвищенню її якості або, навпаки, консервувати систему, а в багатьох випадках і спричинити різке зниження якості освіти. Підсумовано, що в інтернаціональній дискусії вживають такі види стандартів: стандарти умов і процесів навчання (оснащеність школи, концепції навчання, кваліфікація персоналу тощо), стандарти змісту (визначають зміст і цілі), стандарт результатів (визначає вимоги до результатів навчання у формі межового значення на певній шкалі). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4РОС) я86
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|