Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411425<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Харченко Т. Г. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ століття / Т. Г. Харченко // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 15-20. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Висвітлено основні тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції - країни, яка є однією з найактивніших учасниць Болонського процесу та однією з перших інтегрувала його головні цілі. За допомогою аналізу вітчизняних і французьких історико-публіцистичних джерел висвітлено педагогічні досягнення Франції, напрями функціонування та розвитку сучасної системи підготовки педагогічних кадрів у Франції в другій половині ХХ ст. Визначено еволюцію поняття "педагог-професіонал" у французькій педагогічній теорії. Виділено три методологічні засади в підготовці вчителів у Франції в зазначений період: традиційне навчання, позитивістське та гуманістичне. Наголошено на тенденції розвитку і вдосконаленні змісту, форм і методів системи неперервної освіти вчителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФРА)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|