Шкляєва Г. Формування діалогічної культури майбутнього фахівця-економіста / Г. Шкляєва // Шлях освіти. - 2010. - № 2. - С. 14-18. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Обгрунтовано культурно-ціннісні перетворення, що відбуваються в сучасному суспільстві, які серйозно вплинули на всі його галузі і, насамперед, на освіту. Розкрито формування самосвідомості студентів, яка передбачає розвиток здатності майбутнього фахівця до рефлексії, завдяки чому він виділяє себе у світі, у професійній діяльності. Визначено різні підходи до з'ясування інтелектуально-індивідуальних якостей особистості. З'ясовано суть суперечностей у свідомості людини. Зазначено, що однією з умов розв'язання проблеми гуманізації освіти і виховання діалогічно орієнтованого майбутнього фахівця є система ціннісних орієнтацій людини, яка визнає спрямованість діяльності і грунтується на педагогічній і моральній рефлексії. Зроблено висновок про реалізацію ціннісного підходу до формування діалогічної культури в майбутнього фахівця, яка є необхідною умовою його навчання у вищому навчальному закладі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.37 + У. р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|