Носенко Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів / Е. Л. Носенко // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 26-28. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Обгрунтовано гіпотезу можливості оцінювання розвитку освіти на основі аналізу її своєрідних "наслідкових результатів", зокрема, ієрархії позитивних цінностей і "сильних" рис особистості, що формуються як у педагогів, так і у студентів за умов організації та змісту освіти. У таблиці наведено перелік цих цінностей і 24 "сильні" риси особистості, що відповідають цінностям. Описано методику проведення дослідження рівня сформованості позитивних цінностей і рис особистості, що формуються завдяки дотримуванню цих цінностей, та встановлено їх ієрархію. Приділено увагу ймовірному зв'язку результатів досліджених рівнів з деякими недоліками в організації та змісті освіти. Рекомендовано підвищити якість формування метакогнітивних навичок педагогів, удосконалити відбір абітурієнтів за рівнем інтелектуальних здібностей, внести структурні зміни в організацію навчального процесу для підвищення ролі самостійної роботи, що сприятиме формуванню навичок саморегуляції і самоконтролю у студентів, розвитку креативності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|