Онищук Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто фундаментальність як категорію якості освіти та освіченості сучасної людини. Вивчено різні підходи до тлумачення поняття "освіта" та визначено головні завдання фундаментальної освіти. Сформульовано дидактичні засади цілісності циклу природничо-гуманітарних дисциплін, для обгрунтування яких проведено аналіз сучасних концепцій змісту освіти. Наведено та охарактеризовано основні принципи його побудови: принцип урахування соціальних умов і потреб суспільства, принцип відповідності змісту освіти її цілям, принцип структурної єдності на різних рівнях навчального предмета та міжпредметному рівні, принцип єдності змістової та процесуально-діяльнісної складових навчання, принцип доступності та природовідповідності змісту освіти. Підсумовано що фундаменталізація освіти передбачає детальне вивчення дисциплін певного циклу та встановлення методологічних зв'язків між ними. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|