Першукова О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 20-26. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Охарактеризовано особливості американської системи освіти, розглянуто місце і роль навчального предмета "Іноземна мова" у середніх навчальних закладах США. Проаналізовано світоглядний потенціал змісту навчання іноземної мови за пізнавальною, ціннісно-нормативною, емоційно-вольовою і практичною складовою світогляду. Висвітлено типи (моделі) американської програми з навчання іноземної мови у середній школі США. Визначено, що існують труднощі в навчанні іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування; що нерозв'язаність проблем полікультурної освіти стосується всіх аспектів життя американського суспільства; що через відсутність єдиної державної системи освіти рівень підготовки з іноземної мови випускників середньої школи неоднорідний. Наголошено, що в середній освіті США навчальний предмет "Іноземна мова" не розглядається як засіб формування світогляду школярів і відіграє незначну роль. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш12-912(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|