РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411453<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гірний О. І. 
Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин // Шлях освіти. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Складено компаративну характеристику феномена «творчість». З’ясовано можливість упровадження елементів тренінгів творчості у практику навчання учнів ЗНЗ з використанням дидактичної теорії творчості як ремесла та дивергентно-конвергентної психологічної моделі мислення, яка поєднує пізнання, пам'ять, конвергентне мислення та дивергентне мислення, оцінку і судження про правильність результату. Експериментально та теоретично досліджено особливості процесу мислення для упровадження методик і технологій. Розглянуто результати тренінгів «незвичайних застосувань» та «віддалених асоціацій» з учителями хімії у Львівському ОІППО, основними елементами яких є розгляд структури, діапазон мислення, здатність слухачів у зв’язний спосіб артикулювати запропоновану ними асоціацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського