РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411461<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ваховський Л. Ц. 
Психоісторичний підхід до вивчення еволюції дитинства / Л. Ц. Ваховський // Шлях освіти. - 2012. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З’ясовано можливості використання психоісторичного підходу до вивчення історії дитинства. Зазначено, що психоісторичний підхід, який передбачає вивчення закономірностей історичної мотивації, є перспективним методологічним проектом для дослідження історії дитинства і в нашій країні. Підкреслено, що цей підхід дає можливість простежити й зрозуміти, як характер взаємин між батьками й дитиною, стиль виховання впливали на розвиток дитинства як соціального явища, на формування типу особистості й нових психокласів, які поступово змінювали суспільство. Відзначено, що не можна ігнорувати вплив об’єктивних соціальних чинників на розвиток дитинства на тому чи іншому історичному етапі, національні й регіональні особливості еволюції дитинства, зумовлені специфікою системи соціального наслідування та базисними педагогічними традиціями, що формуються в межах великих і локальних цивілізацій.

Выяснены возможности использования психоисторического подхода к изучению истории детства. Отмечено, что психоисторический подход, который предусматривает изучение закономерностей исторической мотивации, является перспективным методологическим проектом для исследования истории детства и в нашей стране. Подчеркнуто, что этот подход дает возможность проследить и понять, как характер взаимоотношений между родителями и ребенком, стиль воспитания влияли на развитие детства как социального явления, на формирование типа личности и новых психоклассов, которые постепенно меняли общество. Отмечено, что нельзя игнорировать влияние объективных социальных факторов на развитие детства на том или ином историческом этапе, национальные и региональные особенности эволюции детства, обусловленные спецификой системы социального наследования и базисными педагогическими традициями, которые формируются в рамках крупных и локальных цивилизаций.

To investigate the possibility of psychohistorical approach to studying the history of childhood. It is noted that psychohistorical approach, which includes the study of historical patterns of motivation, is a promising project for the methodological study of the history of childhood in our country. It is emphasized that this approach makes it possible to trace and understand the nature of the relationship between parent and child, parenting style influenced the development of childhood as a social phenomenon, the formation of personality types and new psychoclass, which gradually changed society. It is noted that one can not ignore the influence of objective social factors on childhood development at a particular historical period, national and regional peculiarities of the evolution of childhood, due to the specifics of the social inheritance and basic pedagogical traditions, which are formed in large-scale and local civilizations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98 г(0) + Ю983.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського