Пастовенський О. В. Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою / О. В. Пастовенський // Шлях освіти. - 2012. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Проаналізовано досвід громадсько-державного управління освітніми округами, комунальними, автономними та приватними загальноосвітніми навчальними закладами. Наведено структуру та з’ясовано повноваження місцевого самоврядування в галузі освіти у країнах Європи. Розглянуто механізми впливу громадськості на управління навчальними закладами через громадські управлінські структури – загальні збори, ради навчальних закладів, ради освітніх округів. Обгрунтовано та розроблено поліструктурну модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою. Зазначено, що реальним шляхом упровадження громадсько-державного управління в загальній середній освіті країни зможе стати передача відповідних повноважень в освіті місцевому самоврядуванню, що опікуватиметься школами, які належатимуть до комунальної власності громад. Проанализирован опыт общественно-государственного управления образовательными округами, коммунальными, автономными и частными общеобразовательными учебными заведениями. Представлена структура и выяснены полномочия местного самоуправления в сфере образования в странах Европы. Рассмотрены механизмы влияния общественности на управление учебными заведениями посредством общественных управленческих структур – общего собрания, советов учебных заведений, советов образовательных округов. Обоснована и разработа наполиструктурная модель общественно-государственного управления общим средним образованием. Отмечено, что реальный путь внедрения общественно-государственного управления общим средним образованием страны заключается в передаче соответствующих полномочий в образовании местному самоуправлению, которое будет заботиться о школах, находящихся в коммунальной собственности общин. The experience of socio-educational districts, public administration, utilities, autonomous and private secondary schools. The structure and clarified the powers of local self-government in education in Europe. The mechanisms of influence on the management of public schools by public governance structures - the general meeting, tips, educational institutions, educational districts councils. Founded and developed a model of socio-polystructural government general secondary education. It is noted that the real way to implement public-private management of general secondary education of the country lies in the transfer of authority in the formation of local self-government to be concerned about the schools that are in municipal ownership communities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к + Ч421.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|