РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411463<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пастовенський О. В. 
Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою / О. В. Пастовенський // Шлях освіти. - 2012. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано досвід громадсько-державного управління освітніми округами, комунальними, автономними та приватними загальноосвітніми навчальними закладами. Наведено структуру та з’ясовано повноваження місцевого самоврядування в галузі освіти у країнах Європи. Розглянуто механізми впливу громадськості на управління навчальними закладами через громадські управлінські структури – загальні збори, ради навчальних закладів, ради освітніх округів. Обгрунтовано та розроблено поліструктурну модель громадсько-державного управління загальною середньою освітою. Зазначено, що реальним шляхом упровадження громадсько-державного управління в загальній середній освіті країни зможе стати передача відповідних повноважень в освіті місцевому самоврядуванню, що опікуватиметься школами, які належатимуть до комунальної власності громад.

Проанализирован опыт общественно-государственного управления образовательными округами, коммунальными, автономными и частными общеобразовательными учебными заведениями. Представлена структура и выяснены полномочия местного самоуправления в сфере образования в странах Европы. Рассмотрены механизмы влияния общественности на управление учебными заведениями посредством общественных управленческих структур – общего собрания, советов учебных заведений, советов образовательных округов. Обоснована и разработа наполиструктурная модель общественно-государственного управления общим средним образованием. Отмечено, что реальный путь внедрения общественно-государственного управления общим средним образованием страны заключается в передаче соответствующих полномочий в образовании местному самоуправлению, которое будет заботиться о школах, находящихся в коммунальной собственности общин.

The experience of socio-educational districts, public administration, utilities, autonomous and private secondary schools. The structure and clarified the powers of local self-government in education in Europe. The mechanisms of influence on the management of public schools by public governance structures - the general meeting, tips, educational institutions, educational districts councils. Founded and developed a model of socio-polystructural government general secondary education. It is noted that the real way to implement public-private management of general secondary education of the country lies in the transfer of authority in the formation of local self-government to be concerned about the schools that are in municipal ownership communities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського