РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000411464<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Місечко О. Є. 
Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко // Шлях освіти. - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано зміст, цільове призначення та структурну побудову нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови. Розглянуто можливість його використання під час розробки вітчизняних стандартів професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземних мов. Визначено головні завдання цього документа та інструменти їх реалізації. Охарактеризовано методичні основи навчання мови та мовленнєвої діяльності згідно з Європейським професійним портфелем майбутнього вчителя мов. Простежено методику організації роботи на уроці, розглянуто тести для оцінювання здатності майбутнього вчителя організовувати самостійну роботу учнів. Зазначено, що такий інструмент систематизації власного професійного зростання й педагогічного досвіду має вводитись у дію з першого року професійного навчання майбутнього фахівця і застосовуватись протягом усього періоду навчання та на післядипломному рівні.

Проанализировано содержание, целевое назначение и структурное построение недавно предложенного Европейского портфеля учителя языка. Рассмотрена возможность его использования при разработке отечественных стандартов профессионально-педагогической подготовки учителей иностранных языков. Определены главные задачи этого документа и инструменты их реализации. Охарактеризованы методические основы обучения языку и речевой деятельности согласно Европейскому профессиональному портфелю будущего учителя языка. Прослежена методика организации работы на уроке, рассмотрены тесты для оценки способности учителя организовать самостоятельную работу учащихся. Отмечено, что такой инструмент систематизации собственного профессионального роста и педагогического опыта должен вводиться в действие с первого года профессионального обучения будущего специалиста и применяться в течение всего периода обучения и на последипломном уровне.

Analyzed the content and purpose of the structural construction of the recently proposed European language teacher portfolio. The possibility of its use in the development of national standards of professional and pedagogical training for teachers of foreign languages. Identified the main tasks of this document and the tools to implement them. We characterize the methodological foundations of language learning and speech activities under the European portfolio of professional teachers of the language. Traced the organization of the methodology in the classroom, consider tests to evaluate the ability of teachers to organize students to work independently. It is noted that such an instrument ordering their own professional development and teaching experience should be introduced with effect from the first year of professional training of future specialists and applied over the entire period of training and at postgraduate level.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського