Караманов О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов // Шлях освіти. - 2012. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Узагальнено головні аспекти розвитку музейної педагогіки на засадах багатокультурності у системі вітчизняної освіти. Визначено пріоритетні завдання культурно-освітньої діяльності в музейних закладах для організації демократичного навчального середовища. Відзначено, що у сучасному європейському освітньому просторі з’являється багато нових форм і методів організації навчальних занять, до яких залучаються музеї, культурно-історичні центри, архітектурні пам’ятки. Звернено увагу на те, що крізь призму музейно-педагогічної взаємодії кожна навчальна дисципліна може репрезентувати нові можливості світу, науки, технологій, виявити різні моделі й культуру нашої поведінки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч77
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|