Соколова И. М. Основные принципы и содержание системы психокоррекции состояний дезадаптации студентов / И. М. Соколова, В. М. Синайко // Експерим. і клініч. медицина. - 2007. - № 3. - С. 125-127. - рус.Проведено масове обстеження студентів I та II курсів Харківського державного медичного університету з оцінкою їх психічного стану, психологічних і психофізіологічних особливостей, мікросоціальних факторів. Виділено групи студентів з переважними проявами психічної, психофізіологічної та соціально-психологічної дезадаптації. Розроблено основні принципи системи психокорекції станів дезадаптації студентів з поетапним використанням різних методів психотерапії. Проведено массовое обследование студентов I и II курсов Харьковского государственного медицинского университета с оценкой их психического состояния, психологических и психофизиологических особенностей, микросоциальных факторов. Выделены группы студентов с преимущественными проявлениями психической, психофизиологической и социально-психологической дезадаптации. Разработаны основные принципы системы психокоррекции состояний дезадаптации студентов с поэтапным использованием различных методов психотерапии. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)29 + Ю948.4-82
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|