Антонян И. М. Бренды и генерики. Реальна ли конкуренция? / И. М. Антонян // Урологія. - 2011. - 15, № 4. - С. 78-86. - Библиогр.: 85 назв. - рус.Висвітлено питання класифікації, створення, ефективності оригінальних препаратів. Подано формулювання поняття "генерик", описано види еквівалентності, наявність яких передбачає класифікування лікарських засобів як генерика. Наведено відомості, які потрібно надати для того, щоб генерик був допущений на ринок Євросоюзу. Подано сумарну таблицю по відмінності брендів і генериків на прикладі тамсулозину. Освещены вопросы классификации, создания, эффективности оригинальных препаратов. Дана формулировка понятия "генерик", описаны виды эквивалентности, наличие которых предполагает классифицирование лекарственных средств в качестве генерика. Освещены сведения, которые требуется предоставить для того, чтобы генерик был допущен на рынок Евросоюза. Приведена суммарная таблица по отличию брендов и генериков на примере тамсулозина. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4)26 + У9(4)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15869 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|