Симоненко С. М. Візуальне мислення як найвищий рівень розвитку механізмів наочно-мисленнєвої діяльності / С. М. Симоненко // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 7-10. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.Розкрито особливості розвитку наочних видів мислення у підлітковому віці. На теоретичному й емпіричному рівні доведено, що підлітковий вік є сенситивним для розвитку візуального мислення як найвищого рівня розвитку наочних видів мислення, попередніми етапами становлення якого в онтогенезі є наочно-дієве та наочно-образне мислення. Рассмотрены особенности развития наглядных видов мышления в подростковом возрасте. На теоретическом и эмпирическом уровне доказано, что подростковый возраст сенситивен для развития визуального мышления как высшего уровня развития наглядных видов мышления, этапами становления которого в онтогенезе являются наглядно-действенное и наглядно-образное мышление. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1-734 + Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|