РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку

Бадалова М. В. 
Возможности применения задачного подхода в подготовке будущих психологов-консультантов / М. В. Бадалова // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 3-7. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Висвітлено досвід навчання майбутніх психологів основ консультативної практики; подано загальну характеристику консультативних задач, визначено способи та засоби їх розв'язання. Серед специфічних особливостей консультативних задач виділено: індивідуальність предмета завдання, залежність розв'язання поставленої задачі від характеристик розв'язувача, багатовимірну смислову структуру задачі, відсутність жорстких алгоритмів розв'язування консультативних задач різних видів. До засобів розв'язання задач віднесено специфічні професійно значущі якості мислення (консультативне розуміння, діалогізм, рефлективність, креативність, метафоричність) та уміння застосовувати широкий репертуар психотехнічних та евристичних засобів. Наведено методику діагностичного дослідження консультативних умінь студентів. Описано методичні засади організації навчальних занять.

Проанализирован опыт обучения будущих психологов основам консультативной практики. Дана общая характеристика консультативных задач, определены методы и способы их решения. Среди специфических особенностей консультативных заданий выделены: индивидуальность предмета задания, зависимость решения поставленного задания от характеристик решателя, многомерная смысловая структура задачи, отсутствие жестких алгоритмов решения консультативных заданий различных классов. К способам решения задач отнесены специфические профессионально значимые качества мышления (консультативное понимание, диалогизм, рефлексивность, креативность, метафоричность) и умение применять широкий репертуар психотехнических и евристических способов. Приведена методика диагностического исследования консультативных умений студентов. Рассмотрены методические принципы организации учебных занятий.

The article describes teaching future psychologists the principles of consultative practice. The author suggests some general characteristics of consultative aims, determines the methods and facilities of their achieving. Among specific peculiarities of consultative aims there can be named the following ones: individuality of educational subject, dependence of solving a problem on characteristics of a solver, multidimensional semantic structure of a task, lack of a fixed algorithms to solving consultative tasks of different types. To the means of solving problems the author refers specific professionally oriented qualities of thinking (a consultative understanding, dialogue character, reflexiveness, creativity, figurative meaning) as well as abilityto use a wide range of psychotechnic and heuristic methods. The method of diagnostic research is used to investigate consultative skills of students. The article describes some methodical bases of planning a lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р + Ю949.2с1/8

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського