Головко С. Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С. Г. Головко // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 62-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто генезу розвитку дидактичної думки 20-х рр. ХХ ст. як базового контексту обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Проаналізовано особливості історичної та загальнопедагогічної ситуації, що зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і дослідження найважливіших дидактичних категорій. Рассмотрены предпосылки и генезис развития дидактической мысли 20-х гг. ХХ ст. в качестве базового контекста обсуждения проблемы развития творческого познания. Проанализированы особенности исторической и общепедагогической ситуации, которые обусловили специфику дидактических поисков, постановку и обсуждение важнейших дидактических категорий. The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20's of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч311.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|