Сидоренко Н. І. Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Висвітлено проблему регуляторної специфіки індивідуальних властивостей майбутніх педагогів і пошук методів формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. Встановлено відмінності усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, що проявляються у збільшенні рівня усіх регуляторних процесів і регуляторно-індивідуальних властивостей протягом перших трьох років навчання. Викладено психологічну характеристику осіб з різними стилями саморегуляції. Розроблено цілісну систему розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, скеровану на удосконалення регуляторних процесів і створення умов для розвитку творчих рис характеру. Изучена регуляторная специфика личностных свойств будущих учителей и поиск путей формирования осознанной саморегуляции их произвольной активности. Установлены отличия в проявлении осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, проявляющихся в возрастании уровня всех регуляторных процессов и регуляторно-личностных свойств на протяжении первых трех лет учебы. Изложена психологическая характеристика лиц с разными стилями саморегуляции. Разработана целостная система развития осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, направленная на совершенствование регуляторных процессов и создание условий для развития творческих свойств характера. The article describes specificity of personal properties of the future teachers and search of ways of formation of the realized self-control of their any regulating activity. Differences in display of the realized self-control of any activity of the students - teachers shown in increase of a level of all regulating processes and regulating -personal properties during first three years of study are established. The psychological characteristic of persons with different styles of self-control is stated. The complete system of development of the realized self-control of any activity of the students - teachers, directed on perfection regulating processes and creation of conditions for development of creative properties of character is developed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2 + Ч489.511.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|