РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000412709<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сидоренко Н. І. 
Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено проблему регуляторної специфіки індивідуальних властивостей майбутніх педагогів і пошук методів формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. Встановлено відмінності усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, що проявляються у збільшенні рівня усіх регуляторних процесів і регуляторно-індивідуальних властивостей протягом перших трьох років навчання. Викладено психологічну характеристику осіб з різними стилями саморегуляції. Розроблено цілісну систему розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, скеровану на удосконалення регуляторних процесів і створення умов для розвитку творчих рис характеру.

Изучена регуляторная специфика личностных свойств будущих учителей и поиск путей формирования осознанной саморегуляции их произвольной активности. Установлены отличия в проявлении осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, проявляющихся в возрастании уровня всех регуляторных процессов и регуляторно-личностных свойств на протяжении первых трех лет учебы. Изложена психологическая характеристика лиц с разными стилями саморегуляции. Разработана целостная система развития осознанной саморегуляции произвольной активности студентов-педагогов, направленная на совершенствование регуляторных процессов и создание условий для развития творческих свойств характера.

The article describes specificity of personal properties of the future teachers and search of ways of formation of the realized self-control of their any regulating activity. Differences in display of the realized self-control of any activity of the students - teachers shown in increase of a level of all regulating processes and regulating -personal properties during first three years of study are established. The psychological characteristic of persons with different styles of self-control is stated. The complete system of development of the realized self-control of any activity of the students - teachers, directed on perfection regulating processes and creation of conditions for development of creative properties of character is developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.1-355.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського