Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія як системна категорія / Л. К. Велитченко // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано підходи щодо визначення понять "взаємодія" та "педагогічна взаємодія". Встановлено, що визначення родового поняття у дефініції є імпліцитною вказівкою на систему відносин, що визначає закономірності досліджуваного явища. Наведено характеристику соціальної, соціально-психологічної та міжособистісної взаємодії як компонента педагогічної взаємодії. Проанализированы подходы к определению понятий "взаимодействие" и "педагогическое взаимодействие". Установлено, что определение родового понятия в дефиниции есть имплицитным указателем на систему отношений, которая определяет закономерности исследуемого явления. Дана характеристика социального, социально-психологического и межличностного взаимодействия как составляющих педагогического взаимодействия. It is presented analysis of some approaches to defining the notions "interaction" and "pedagogical interaction". It is emphasized that specification of a generic notion through definition is an implicit demonstration of the system of interrelations determining the laws of the phenomenon investigated. The author suggests characteristics of social, socio-psychological and interpersonal interaction as components of pedagogical interactions. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1 + Ю954.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|