Городецька Н. Педагогічні інновації та їх психологічна змістово-семантична сутність (аналіз базових праць і ключових понять) / Н. Городецька // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 6-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.На основі наукового аналізу психолого-педагогічної та учбово-методичної літератури висвітлено педагогічні інновації. Встановлено основні змістово-семантичні конструкти досліджуваного феномену, з'ясовано його змістові складові. На основе научного обзора широкого спектра психолого-педагогической научной и учебно-методической литературы проанализированы педагогические инновации. Установлены основные содержательно-семантические конструкты исследуемого явления, выяснены его сущностные составные. The pedagogical innovations are subjected to the versatile analysis. On the basis of a scientific review of a wide range of psychological and pedagogical scientific and methodological literature the author establishes some basic semantic constructs ofthe explored phenomenon; ascertains its essential constituents. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|